Politicians and Election, Vote in Freedom, Actively Participate in Democracy, Vote for Change, Online referendum
left right close

Michel Aoun

> Lebanon > Politicians > Free Patriotic Movement > Michel Aoun
Michel Aoun is ready for your opinion, support and vote. Vote online NOW!
FPM
 
photo ميشال عون

ميشال عون - for

عسكري وسياسي لبناني ورئيس التيار الوطني الحر. | A Lebanese politician and former Army Commander. The current leader of the Free Patriotic Movement.
 NO! ميشال عون

ميشال عون - against

انقر فوق، إذا كنت لا تؤيد هذا المرشح. | Click, if you do not support Michel Aoun. Say why.

Online election results for "ميشال عون" in graph.

graph
Graph online : Michel Aoun
Full functionality only if Javascript and Flash is enabled
> Michel Aoun >

News

آلان عون: لم أسمع عتبا من قهوجي حيال موقف ميشال عون من موضوع التعيينات - النشرة
النشرةآلان عون: لم أسمع عتبا من قهوجي حيال موقف ميشال عون من موضوع التعييناتالنشرةنفى عضو تكتل "التغيير والاصلاح" النائب آلان عون أن يكون نقل أي رسالة من رئيس "التكتل" النائب ميشال عون إلى قائد الجيش العماد جان قهوجي، مؤكدا أن "موقفنا في موضوع التعيينات في المراكز الأمنية والعسكرية معروف، وقلنا منذ البداية إنه ليس موقفاً شخصياً أو إنه يتناول مركزاً معيناً، وتحديداً قيادة الجيش. في كل الحالات، البلد في حاجة الى حلول على كل المستويات، من رئاسة الجمهورية الى قيادة الجيش، الى كلّ موقع، لكي تعود الأمور إلى نِصابها". وأوضح عون في حديث صحفي أنه راجع قهو
Solid foundations will lead to democracy: Aoun - The Daily Star
The Daily StarSolid foundations will lead to democracy: AounThe Daily StarBEIRUT: Only when its infrastructure and institutions are solid will Lebanon be able to experience real democracy, Free Patriotic Movement chief Michel Aoun said. “When the country's construction is completed in terms of institutions, infrastructure ...and more »
عون: من يلعبون لعبة المراهنة على الخارج في لبنان سيصبحون في الخارج - اخر الأخبار
اخر الأخبارعون: من يلعبون لعبة المراهنة على الخارج في لبنان سيصبحون في الخارجاخر الأخبارشدّد رئيس تكتل التغيير والإصلاح النائب ميشال عون على أنّ "بعض الاطراف وضعت لبنان في مكاتب المراهنات الإقليمية وربطت قراراتها بهذه الرهانات وهي عقيمة بكاملها لأن من يلعب لعبة الرهان على الخارج سيخسر الدنيا والآخرة". عون، وخلال حفل اطلاق الحلة الجديدة لموقع التيار الوطني الحر، قال: "لنتحد معًا في مواجهة التحولات القادمة وننتقي منها ما نريده نحن لا ما يُفرض علينا لأنّ ما يأتينا من الخارج لن يكون أفضل ممّا سنختاره"، داعيًا إلى "خيار واحد يقوم على تكوين سلطة لبنا
Aoun warns of plan to end Christians' power - The Daily Star
The Daily StarAoun warns of plan to end Christians' powerThe Daily StarBEIRUT: Lebanon's Christians are facing a plan to deprive them of their rights to govern by bringing a president without strength and an Army commander without skills, Free Patriotic Movement chief Michel Aoun said Tuesday. “Christians have vanished ...and more »



 
michel aoun height, michel aoun in poll, michel aoun popularity, generál aoun, ميشال عون and more...
load menu