Politicians and Election, Vote in Freedom, Actively Participate in Democracy, Vote for Change, Online referendum
left right close

Michel Aoun

> Lebanon > Politicians > Free Patriotic Movement > Michel Aoun
Michel Aoun is ready for your opinion, support and vote. Vote online NOW!
FPM
 
photo ميشال عون

ميشال عون - for

عسكري وسياسي لبناني ورئيس التيار الوطني الحر. | A Lebanese politician and former Army Commander. The current leader of the Free Patriotic Movement.
 NO! ميشال عون

ميشال عون - against

انقر فوق، إذا كنت لا تؤيد هذا المرشح. | Click, if you do not support Michel Aoun. Say why.

Online election results for "ميشال عون" in graph.

graph
Graph online : Michel Aoun
Full functionality only if Javascript and Flash is enabled
> Michel Aoun >

News

Jumblatt not endorsing Aoun for president: PSP - The Daily Star
The Daily StarJumblatt not endorsing Aoun for president: PSPThe Daily StarBEIRUT: Progressive Socialist Party leader Walid Jumblatt is not secretely pushing for the election of MP Michel Aoun for president, the party's spokesman said Friday, denying reports that he had switched allegiances. “The Democratic Gathering bloc ...and more »
13 تشرين الأول 1990..مخرز ميشال عون في عين العرب - وفيق نعمة - tayyar.org
13 تشرين الأول 1990..مخرز ميشال عون في عين العرب - وفيق نعمةtayyar.orgوالأوطان التي تُبنى من دون تضحيات، يمكن لها أن تفقد عنفوانها ووجودها في لحظة- هي هنا لحظة 13 تشرين الأول 1990- على يد أنذال ولقطاء ومجرمين.. مخرز ميشال عون في 1990، فقأ فيه عين العرب وجهاً لوجه..ووقف مع جيشه وشعبه العظيم، متسلِّحاً بحقّ سيادة الحرّ على وطنه، في مواجهة المتآمر الداخلي والخارجي.. كوباني اليوم، الكردية، هي استنساخ لبعبدا 1990: الجميع متفرِّج ومتآمر. لو لم تكن حرب التحرير، لما تمَّ يوم التحرير: لا في سنة 2000، ولا في سنة 2005.. كلّ اللقطاء تجمَّعوا ليلغوا ميشال عون من المعادلة، وما زالوا..
Adwan: Geagea would drop presidential bid if Aoun does - The Daily Star
The Daily StarAdwan: Geagea would drop presidential bid if Aoun doesThe Daily StarMichel Aoun,” Adwan said in an interview with Al-Jaeed TV. He called on Aoun to say he would be willing to endorse a compromise candidate. Although renewing his party's position against the extension of the Parliament's mandate, Adwan admitted that ...
ميشال عون صانع الرئيس؟ - LebanonNews.com
ميشال عون صانع الرئيس؟LebanonNews.comمن منطلق مسيحي، ولكل المدافعين بصدق عن الموقع المسيحي، الأول خصوصاً، يجب عدم القبول بكسر العماد ميشال عون وإضعافه، لأنه حتى الساعة يمثل الشريحة الأوسع من المسيحيين، واذا كانت أرقام المقترعين لمصلحته تراجعت ما بين انتخابات العام 2005 والعام 2009، فان ذلك لا يعني في كل حال، ان الرجل فقد شعبيته والأكثرية التي يتمتع بها. وحال منافسيه، وان زادت اعداد مؤيديهم، لم تصبح افضل، إذ ان التراجع في شعبية عون لم يصبّ في صناديقهم، وانما تحوّل الى اللامكان، اي الى الضياع الذي لا يخدم أحداً في الانتخابات. أضف ان ...والمزيد »



 
michel aoun in poll, michel aoun popularity, generál aoun, sondage michel aoun, michel aoun height, سيرة ميشيل عون and more...
load menu