Politicians and Election, Vote in Freedom, Actively Participate in Democracy, Vote for Change, Online referendum
left right close

Fouad Siniora

> Lebanon > Politicians > Future Movement > Fouad Siniora
Fouad Siniora is ready for your opinion, support and vote. Vote online NOW!
FM
 
photo فؤاد السنيورة

فؤاد السنيورة - for

سياسي لبناني شغل منصب رئيس الوزراء منذ 19 يوليو 2005 إلى 9 نوفمبر 2009. | A Lebanese politician, the head of the Future Movement (FM).
 NO! فؤاد السنيورة

فؤاد السنيورة - against

انقر فوق، إذا كنت لا تؤيد هذا المرشح. | Click, if you do not support Fouad Siniora. Say why.

Online election results for "فؤاد السنيورة" in graph.

graph
Graph online : Fouad Siniora
Full functionality only if Javascript and Flash is enabled
> Fouad Siniora >

News

فؤاد السنيورة.. شخصيّة حقّاً استثنائية - slabnews
slabnewsفؤاد السنيورة.. شخصيّة حقّاً استثنائيةslabnewsإنّه فؤاد السنيورة، تلميذ الرئيس الحص، الذي لم يأخذ من أستاذه سوى الشهادة الأكاديمية، تاركاً أخلاق الرجل الحميدة وسمعته الطيبة وتاريخه الوطني لغيره من الطلبة، لعلّهم يقتدون. اليوم، يقف السنيورة كسدٍّ منيعٍ في وجه إقرار سلسلة الرتب والرواتب، المطلب المحقّ لموظفي الدولة اللبنانية والأساتذة والمربين. ينطلق السنيورة من معارضته لإقرار السلسلة من كونه شخصيةً مؤثرةً في القطاع الخاص، الذي قد يتضرر نوعاً ما من إقرار السلسلة. هذا القطاع الذي يدير السنيورة أحد مصارفه في العلن، كونه رئيس مجلس إدارة بنك ال
Illegitimate arms behind Lebanon's security threats: Siniora - The Daily Star
The Daily StarIllegitimate arms behind Lebanon's security threats: SinioraThe Daily StarFormer Prime Minister Fouad Siniora offered his congratulations to the Lebanese security services for "the great effort exerted by them on successive achievements over the past week, in the protection of the Lebanese from the criminal acts of terrorism ...and more »
Public sector wages to be paid by Cabinet for July only - The Daily Star
The Daily StarPublic sector wages to be paid by Cabinet for July onlyThe Daily StarThe Cabinets of former premier Fouad Siniora resorted to taking a similar measure between 2006 and 2009, spending around $11 billion more than the budget officially allowed. Future MPs had been advocating for this Cabinet to take a similar step, but ...and more »
دنيز عطالله حداد - ليبانون فايلز
دنيز عطالله حدادليبانون فايلزواذا كان مفهوما ان من مهام العدو تحيّن الفرص واللعب على الانقسامات الداخلية والرهان عليها، الا ان ما يبقى غير مفهوم، هو اضاعة اللبنانيين الفرصة تلو الاخرى للبناء على تضامنهم ومراكمة المشترك في ما بينهم. توقفت الحرب الاسرائيلية على لبنان في الرابع عشر من آب 2006، لتنطلق حرب داخلية من نوع آخر، اكثر أذية، حتى كادت المسافات بين اللبنانيين ترعى فيها الغزلان، وتوجت بأحداث السابع من أيار ومن ثم مؤتمر الدوحة. صباح الثاني عشر من تموز 2006، كان فؤاد السنيورة رئيسا للحكومة اللبنانية. تلقى خبر عملية اسر ...والمزيد »



 
fuad sinyora, siniora, السيرة الذاتية للكاتب فؤاد مطر السيرة and more...
load menu